Himba vrouw in Namibia
Dag 1; De KLM vliegt heerlijk rechtstreeks naar Kaapstad. Het is gewoon een kwestie van ‘s morgens instappen, 11 uur televisie kijken en muziek luisteren en er weer uit rollen....
India & Nepal: twee landen, twee werelden
Dag 1 - Vliegen naar Delhi Ik heb heel veel zin in mijn reis naar Noord India en Nepal, ben erg benieuwd, vooral naar de verschillen van deze 2 landen.. De vlucht loopt helaas wat vertraging op...
Uxmal Ruines Mexico
Dag 1 - Vliegen naar Mexico We worden veel te vroeg wakker. Dat is te zeggen, om 6 uur lig ik naar het plafond te staren. Vliegen naar Midden- en Zuid Amerika is in die zin geen pretje. Het...
In de straten van Hanoi Vietnam
Dag 1: vliegen naar Hanoi Eindelijk is het zo ver. Na bijna twee jaar gaan we terug naar Azië. Belachelijk natuurlijk maar het is er gewoon niet van gekomen. We waren te druk met andere...
Stranden in Mexico en Costa Rica
We zijn zeker niet van plan om onze eigen kinderreizen te gaan promoten of lanceren maar onze dochters zijn op een leeftijd gekomen dat het leuk is om ze op reis mee te nemen. Na lange gevechten...
Zonsondergang bij Angkor Wat in Cambodja
Dag 1: Bangkok, je houdt er van of je haat het zeggen ze altijd. Hoe meer we er komen hoe meer ik het ga haten. Nou, ik moet eerlijk zijn. Ik hou niet van al dat gedoe. Het is gewoon te...
Serengeti in Tanzania
Dag 1: aankomst Nairobi Na gisteren een comfortabele dagvlucht met de KLM te hebben genoten en aan te zijn gekomen op mijn thuis in Nairobi (zo voelt deze campsite met kamers ondertussen...
Lencois de Marahances, Brazilië
Het is guur en koud als we Nederland verlaten. Hoog tijd om de zon op te gaan zoeken. Het is tijd voor ons jaarlijkse uitje naar Brazilië en dit keer gaan we via de Costa Verde naar het hele...
Hippos in Oeganda
Dag 1; De KLM heeft een directe vlucht op Entebbe. Wij hebben echter gekozen voor een variant via Nairobi en komen na een overstap in de vroege ochtend in Entebbe aan. Veel te laat...

Hallo Hans!!

We wilden gisteravond al een mail sturen, maar dat kwam er allemaal niet van (erg vroeg naar bed gegaan haha) en nu helaas alweer aan het werk!

We wilden je nog bedanken! want we hebben echt een super goede vakantie gehad!
het was echt geweldig en indrukwekkend!!!

De hele reis is goed verlopen en de chauffeur was ook erg fijn!
hotels waren ook heerlijk

alleen de jungle is ons helaas tegen gevallen doordat het regende en we daar dus niks geen dieren zagen (op bloedzuigers na)
en door de regen (en geen stroom..) was het even wennen!
maar de rest van de reis heeft dat gelijk weer doen vergeten!

we zijn erg tevreden! en hopen dat we bij je terecht kunnen als we weer zo'n soort reis willen maken

bedankt voor alles!

Mariska de Leeuw

Wij hebben een geweldige vakantie in Thailand en Cambodja gehad.

Hij was perfect geregeld, wij werden op tijd gehaald en gebracht. Je hoefde je nergens druk om te maken, echt een onbezorgde vakantie . Brazilië was al door jullie geweldig georganiseerd , ook Thailand deed er niet voor onder. Ik hoop, dat Australië ook een keer in jullie reizen komt, want dat zouden wij ook graag door jullie georganiseerd willen worden.

Hotels :

De hotels in Bangkok (Riva Surya en Riva  Arun) waren geweldig (een aanrader).

Het hotel in Siem Reap :  was prima .

In Kanchanaburi : River Kwai Jungle Rafts, een geweldige ervaring

De nachttrein (1ste klas) was modern en dus super (lekker geslapen)

In Chiang Mai : Yaang Come Village was een geweldig hotel

In Khao Sok : Arts Riverview Lodge : geen aanrader, gaten in de handdoeken. De eerste keer zat de Lodge niet aan de rivier (volgens mij wel geboekt), de tweede keer wel aan de rivier , maar vlakbij een ontmoetingsplaats, waar een feest werd gegeven, met muziek, schreeuwen,etc. tot 03:00 uur in de ochtend . Ik heb mijn beklag bij de receptie gedaan, waar ik te horen heb gekregen, dat zij ook geklaagd hebben en dat zij 24:00 uur zouden stoppen. Dus niet.

Slapen op het meer was een avontuur. Inderdaad een aanrader. Wij hebben inderdaad de gibbons horen roepen. Een belevenis.

Daarna uitrusten op Koh Samui in Fair House Villas & Spa, een geweldig hotel. Wel weinig tot geen strand, maar dat vonden wij heerlijk, omdat geen mensen voor je paraderen. Dus rust.

Bangkok is een geweldige, indrukwekkende stad. De fietstocht was geweldig. De tempels prachtig. Het uitje met de longtailboot stelde niet veel voor, met de fietstocht zaten wij ook al af en toe in een longtailboot wat veel indrukwekkender was.

De floating market was een teleurstelling , want op die dag was het heel toeristisch en misten wij de bootjes, die waar aan de man brachten . Wat wel mooi en schitterend was, was de markt, waar de trein doorheen rijdt . Ongelooflijk en schoon.

Kanchanaburi is ook interessant (tempel en Dutch Village), het eten in het hotel, waar wij waren voor wij de trein instapten, was heel slecht.

Chiang Mai is een geweldige stad met z’n vele tempels, het hotel ligt vlakbij de night market, waar veel backpackers komen en waar je goedkoop eten kan en heerlijk naar muziek kan luisteren.

Ook zijn we naar een Elephant Sanctuary geweest, waar niet opgereden wordt, alleen maar gevoed en gewassen wordt. Een hele belevenis. Ook het recyclen van de olifantenmest (papier) was heel interessant .

Veel succes met het organiseren.

Groetjes

Bas en Martina

Reis Thailand en Camboda

Ha Hans,

Gisterenmiddag gezond thuis gekomen.

Vakantie was een feestje;

Rio geweldig; alle hoogtepunten en nog meer gezien. Alleen “lokale” gids in Santa Marta. Ik vond van niet maar de dames wel. Ze hadden gelijk. Ik vraag mij af of de politie hier nog wel de baas is. Nog nooit zoveel mannen met guns gezien. Hotel goed zowel qua ligging als kamers

Igazu, Braziliaanse kant (halve dag) en Argentijnse kant (hele dag) sprookjesachtig mooi. Hotel goed zowel qua ligging als kamers en een hele mooie rustige grote tuin om in te vertoeven, maar …….. wat een niet blije medewerkers.

Hotel vliegveld Cuiabá, wat een trieste bedoeling in een trieste omgeving en vieze lakens/kamer. Liever iets meer betalen,  beter hotel en een stukje omrijden of dan maar doorrijden in het donker naar Nobres

Nobres, pareltje zowel kamers/eten als omgeving.

Araras top! Duur, maar dubbel en dwars waard. Heel veel gezien en gedaan. Voor geen goud willen missen.

Jaguar tour. Man met boot was student (gids) afgestudeerd bioloog en nieuwe studie duurzaamheid gestart. Kon veel vertellen en had veel humor. En een goede boot met bekwaam kapitein die van de gebaande paden durft te gaan. 6 Jaguars!, lunch in de boot met zijn 6en en een jaguar op 10 mtr afstand een uur voor onszelf, geen andere kijkers. Kon niet mooier. Aan het einde van de tour nog een fotografeer les  gehad van Steve Winter ( ja, die ja!) met Jaguar in boom. Altijd meegenomen.

Salvador, prachtig centrum en mooie kerken. Ook buiten het centrum leuke markt bezocht en Bomfin in geweest vanwege oa de kerk. Hotel goed zowel qua ligging als kamers en wat kan de dame in de keuken koken zeg, niet normaal! Het vermelden waard.

Morro de Sao Paulo was lekker en een rustige omgeving.  Hotel zowel qua ligging als kamers top! Had ik wel een dagje korter kunnen plannen. Te lang stil liggen ligt ons niet.

Laatste hotel bij het vliegveld was oke. Achteraf reis ik liever door naar huis mits de aansluitingen het toe laten.

Bij iedere plek was de chauffeur er van te voren, hoefde wij nergens te wachten en was alles goed geregeld, complimenten!

O ja, toch namens mijn dochters.  De auto, ze hebben hem omgedoopt tot Downiemobiel. Had voor hun wel wat sportiever gemogen. Als wij in Nederland waren hadden ze niet ingestapt. Ook het personeel van het verhuurbedrijf vond het wel een bijzondere combinatie; jong dynamisch gezin in de Downie.  Ze hebben er nog lang om gelachen terwijl wij aan het laden waren. Ik heb lekker gereden met veel zicht, heel veel zicht. Ze hebben de auto na de eerste schok wel omarmd.

Wat mij opviel is dat niemand, maar dan ook echt niemand Engels, Duits, Frans of wat dan ook sprak. Liggen nog kansen voor het land qua scholing en zal een brief schrijven aan de minister van ontwikkeling en economie.

Dank namens de fam voor het weer vlekkeloos regelen van onze heerlijke vakantie!

Groet Bob

We zijn vandaag teruggekomen van een geweldige reis door Costa Rica (ik zal de lijst met emoticons niet volledig maken, want die is bijna eindeloos…)! Het was helemaal perfect door jullie geregeld. We hebben geweldige beesten, jungle, vulkanen en wat al niet meer gezien, de hotels waren goed. Alle activiteiten waren een belevenis en, ook heel fijn, we stonden steeds op ‘de lijst’.
Er komt misschien wel een keer een officiële evaluatie, maar dit is alvast een spontane.
Veel dank en tot een volgende reis!
Arno, Jolien en de kinderen

Costa Rica zomer 2022

We wilden graag een roadtrip maken door Mexico. Op zoek naar een reisbureau die onze wensen qua steden, eiland en verblijfsduur wilde uitvoeren, kwamen we bij jullie terecht. Het bleek een juiste keuze te zijn.
Na telefonisch overleg met Hans hebben wij ons reisplan bij hem
neergelegd.
Starten in Cancún, Isla Holbox, Valladolid, Mérida, Campeche, Calakmul, Bacalar, Tulum en Cancún.

Jullie kwamen zeer snel met een mooi persoonlijk reisvoorstel qua hotels, lodges en een aanvulling met een verblijf op Isla Mujeres.
Alles was keurig geregeld, de locaties van de hotels werden aangegeven in
Google Maps. Hotels lagen dichtbij de Plaza’s Principal, zodat de huurauto op de parkeerplaats kon blijven.

De reis was fantastisch. Cenote Zazil Tunich, Chichén Itzá, Uxmal, Cenote Palomitas, Calakmul, Laguna Bacalar, Cenote dos Ojos met de snorkeltour en beide eilanden waren geweldig.

Mexico was in een woord fantastisch. De natuur, cultuur en bevolking. Top.
Leuke restaurants, heerlijk gegeten en de wisselende straatoptredens, dans en muziek.
We hebben ons de gehele reis, ruim 3000 km op de teller, altijd veilig gevoeld.
Deze reis staat in de top 3 van de reizen die we de laatste jaren hebben mogen maken.

We willen jullie nogmaals bedanken. Genieten nu van de gemaakte foto’s.
Hopen in de toekomst nog eens gebruik te maken van reizen met jullie hulp en persoonlijke aandacht.

Jan Piet en Baukje

Mexico voorjaar 2023

Hallo Hans

Wij zijn inderdaad vrijdag 24 augustus teruggekomen na een geweldige en onvergetelijke reis naar Brazilië. We geven graag feedback over onze ervaringen. In het algemeen zijn we enorm positief en zouden vrienden en bekenden aanraden deze reis ook te maken met jullie organisatie. Alles was goed geregeld, de excursies en extra’s waren helemaal top en onvergetelijk, alle mensen die ons kwamen ophalen of wegbrengen waren elke keer op tijd - een hele prestatie in Brazilië!

Ik zal puntsgewijs onze reis doorlopen met opmerkingen.

Rio de Janeiro hotel Mirador/Copacabana

• prima opgehaald door chauffeur. Heerlijk na een lange vlucht - snel door naar het hotel.
  • Opmerkingen: het was slechts een hotelovernachting. Kamer en ontbijt waren prima.

Ilha Grande

• ’s ochtends keurig op tijd opgehaald door chauffeur; prima rit. Tijdens de rit ook ruimte om even te pauzeren
  • Geweldig hotel – mooi uitzicht, mooie kamer, vriendelijke mensen. Het was wel een behoorlijk klim met de koffer/tas achter je aan – eerst omhoog, dan omlaag, dan stuk over het strand en dan een fors stuk omhoog. Ikzelf (=Paula) kreeg in Ilha Grande de volgende dag door de pittige tocht naar de overkant van het eiland (mooie uitzichten, mooie strand etc) last van mijn knie waarbij de klim naar het hotel erg zwaar voor me werd. Ron en de kinderen hebben dan ook een avond eten voor mij gehaald zodat ik niet de hele nog een zou moeten maken. Ik benoem dit omdat het iets is waar rekening mee gehouden mag worden bij ouderen/ mensen met lichamelijke klachten
  • ATM: gelukkig hadden wij geld van te voren opgenomen in NL en hadden we een bankpas en Credit Card bij ons, want in Ilha Grande is geen ATM of bank aanwezig. Wellicht iets om even van tevoren aan te geven.

Paraty

• Weer een geweldig hotel, perfect gelegen – mooie stad
  • Door de overbelasting van mijn knie op Ilha Grande was het lopen op die keien bijna onmogelijk - ook iets om rekening mee te houden zoals ik hierboven aangaf.

Sao Paulo

• Chauffeur Luiz was enorm behulpzaam en vriendelijk en rijdt uitstekend!
  • Trianon hotel prima locatie dicht bij de Paulista. Goed gekozen door jullie.
  • Doordat ik tot mijn 17e in SP heb gewoond, hebben we heerlijke dagen gehad in Sao Paulo.

Foz de Iguacu

• prima hotel en natuurlijk zijn de watervallen een geweldige ervaring.
  • Helicopter was ook top geregeld. Wat een ervaring!
  • Onze gids Nestor spreekt goed Engels en in overleg met hem hebben we onze programma opgesteld. Ik kom later terug op Nestor.
  • Chauffeur ben ik helaas naam van vergeten maar hij reed ook goed.

Campo Grande

• Reis dag naar Campo Grande was erg lang en vermoeiend. Door oververmoeidheid hebben we de bordjes naar Sidrolândia gemist, waarbij we enorm om zijn gereden. Tip: geef mensen een betere plattegrond, niet alleen een uitgelichte versie waarbij we beter onze route hadden kunnen uitstippelen.
  • We zijn daarna maar op de navigatie gaan rijden - door het invoeren van het adres. Echter het adres voor verblijf in Bonito lijkt niet goed in de papieren te staan of was voor ons in ieder geval niet helder. Er stond als adres ‘ Rod. Bonito / Guia Lopes da Laguna’ . Als je dit intikt in de navigatie, kom je in een soort sloppenwijk in Guia Lopes de Laguna uit. Na enig zoeken en vragen (wij weer blij dat ik Portugees spreek!!), de routebeschrijving er maar weer bijgepakt en toen bleek dat we door moesten naar de volgende plaats – Bonito.
  • * Rod staat voor Rodiviária, dus dat betekent “weg”, maar dat wisten we toen nog niet. Het is dus de verbindingsweg tussen die 2 plaatsen.

De Auto - Fiat Doblo

• Grote auto, maar viel tegen qua ruimte - dit kwam omdat er 2 stoelen op de derde rij zitten, welke niet in de vloer zakken of er uitgehaald kunnen worden. Ook de wegligging (hoog zwartepunt) was niet al te best. Achteraf had ik toch liever gekozen voor de jeep RENEGADE. Deze was bovendien in de automaat uitvoering slechts een paar euro duurder.
  • Achteraf snappen we waarom jullie dat ons aanraadden: omdat onze gids Alessandra ook met ons moest meerijden en er dus 6 volwassenen in één auto moeten. Alessandra heeft alleen in Bonito mee kunnen rijden. We konden haar niet meenemen naar Pantanal vanwege onze bagage. Zij moest met OV reizen - in Brazilië!! Dat vonden we voor haar heel rot.

Bonito

• Prachtig hotel en omgeving.
  • Het snorkelen was een van de top ervaringen van deze reis. Wat hebben we allemaal genoten ervan. Eten was ook goed!
  • Burraco das Araras was ook prachtig. Hele mooie ervaring
  • Ik heb de blauwe grot alleen gemist, dat had ook in het programma gemogen. Door de regen raadde Alessandra het ons af omdat het lichtinval toch niet goed zijn.

Pantanal

• De weg erheen was eindeloos en vervelend, deels ook omdat het had geregend en ‘dirt route’ een wat grotere uitdaging werd in de Fiat.
  • Hotel en eten helemaal top. Excursies waren geweldig. Wat hebben we genoten van onze dagen daar. Maakte de weg erheen helemaal de moeite waard.
  • Onze excursies waren paardrijden / lange ochtend wandeling / boottocht / piranha’s vissen / nacht excursie.
  • Alessandra krijgt van ons top complimenten. Wat een fijne en lieve gids. Haar Engels is uitstekend en haar kennis over de dieren, het land, de omgeving is ook uitstekend. Wat hebben we met haar geboft!
  • Terug rijden naar Campo Grande ging een stuk soepeler – alle modderpoelen waren inmiddels opgedroogd

Rio

• De reis erheen (van Pantanal -.> Campo Grande – Sao Paulo -> Rio) was ook een vermoeiende en lange dag. Tevens ga je weer 1 uur verder in tijd. Ongelukkig vonden we dat we de volgende ochtend al heel vroeg in Copacabana moesten zijn voor de fietstour. We moesten op eigen gelegenheid er komen. Als je laat aankomt na een vermoeiende dag, is het lastig om zo snel te weten hoe je dat moet doen, hoeveel tijd het kost enz. Gelukkig hielp het hotel ons met het ontbijt te vervroegen en taxi's voor ons te regelen.
  • Eerlijk gezegd hebben we geprobeerd de tour uit te stellen maar omdat het zondag avond was, hebben ze niet gereageerd op onze SMS en kozen we ervoor toch te gaan.
  • De tour was met Marco, en we hebben genoten. Hij woont slechts 5 jaar in Rio maar weet met zijn nuchtere Rotterdamse blik veel over Rio te vertellen en heeft ons veel laten zien en vragen beantwoord.
  • We kwamen overigens aan met rugzakken bij de fietstour en Marco raadde af die mee te nemen. Het zou goed zijn om dit vooraf aan mensen te vertellen en wat ze wel en niet mee moeten nemen voor de fietstocht. We moesten onderweg petjes kopen want die lagen natuurlijk in ons rugzakje en omdat we die snel moesten achterlaten, hadden we die niet mee. Ook moesten we een paar keer water kopen, dat zou ook in de tour moeten zijn inbegrepen! (Dat was in het Pantanal wel het geval dus misschien waren we verwend geraakt!!)
  • Hotel was prachtig. Er was alleen een foutje gemaakt in de boeking, we waren voor 3 nachten en niet voor 4 nachten geboekt. Voor de kinderen had dat geen gevolgen maar wij moesten naar een kleinere kamer verhuizen voor de laatste avond.
  • Ontbijt en personeel heel vriendelijke en behulpzaam. Zoals ik al aangaf werd de ontbijttijden vervroegd als we er om vroegen. Ook bakte Rosangela, die het ontbijt regelde, elke ochtend een heerlijke taart voor bij het ontbijt!
  • Zelf hebben we nog een city-tour per voet (gratis) en een city tour langs alle bijzondere plekken gedaan (Suikerberg/Pao de Acucar, Corcovado, carnaval trappen, sambadrome, Maracana voetbalstadion, de trappen). De fietstocht en deze twee tours zouden wij iedereen die Rio bezoekt aanraden. De gratis wandeltocht geef je aan het eind vrijwillig een bijdrage

Dan een paar losse dingen

Tweetalige gidsen

In jullie beschrijvingen, staat elke keer dat de gidsen of chauffeurs tweetalig zijn. Dat klopt niet helemaal. De chauffeurs in Rio (naar Ilha Grande en naar Paraty en naar Sao Paulo) spraken geen woord Engels. Ze weten 5 woorden in het Spaans waarbij ze zichzelf als tweetalig zien. Voor mij is dat geen probleem omdat ik zelf wel Portugees spreek, maar ik zie het als valse verwachtingen.

Je komt er altijd uit (denk ik) als toerist zonder de taal te spreken, maar eigenlijk kan er niet geschreven worden dat de chauffeurs tweetalig zijn!

Nestor - Foz de Iguacu

Positief - Nestor sprak goed Engels, was erg behulpzaam en een goede planner en heeft voor ons een top plek geregeld bij een dans/diner-avond.

Negatief - wij hebben het gevoel dat Nestor het zo georganiseerd heeft dat bij provisie of extra geld opstrijkt op een niet al te eerlijke manier. Zijn stijl is heel charmant en innemend, en achteraf weet je dat je belazerd en gemanipuleerd bent.

• Hij betaalde alles vooraf en gaf aan dat we dat achteraf met hem zouden verrekenen – maar rekent het dan wel heel erg naar zichzelf toe. Bij het afrekenen met de door hem voorgeschoten geld (restaurants/ vogelpark / Argentijnse kant ), heeft hij veel meer berekend dan werkelijk is uitgegeven. Bv hij heeft per persoon R$ 75 berekend voor de vogelpark terwijl dat R$ 45 had moeten zijn. Ook kon ik door voedselvergiftiging niet mee naar de Argentijnse kant. Dus er zijn maar 4 tickets a R$ 115 gekocht maar 5 afgerekend. Dat ging ook heel subtiel. Het gebeurde bij vertrek uit het hotel heel vroeg in de ochtend. Bij het hardop berekenen van alle kosten zei hij: "dat vijfde ticket halen we er zo af van het totaalbedrag, maar laten we even daar gaan staan om het verder uit te rekenen.” Dat doe je dan, en vervolgens vergeet je uiteraard in de vroege ochtend om dat bedrag af te trekken van het geheel. Ook dat noemen we subtiel en manipulatief!!
  • Hij is pusherig qua activiteiten. Hij gaf aan dat we een boottocht gingen doen, en toen we zeiden dat we dat niet wilden was het ok. De volgende dag zegt hij, "ja we gaan morgen de boottocht doen, is heel leuk.” Vervolgens praatte hij door over iets anders waarbij je jezelf verbaasd afvraagt of je dat nou wel of niet zou doen. Gelukkig hebben we hem daarna duidelijk gemaakt dat we dat niet gingen doen, maar is een voorbeeld hoe subtiel je een richting gestuurd wordt.
  • Ons gaat het niet om het geld - we hebben al onze gidsen en begeleiders een goede fooi gegeven, dus ook Nestor en de chauffeur - maar het geeft je achteraf een naar gevoel. Nestor zou dit niet moeten doen - het is een goede gids, maar hij moet stoppen met sjoemelen.

Ik hoop dat jullie met ons feedback wat kunnen. Je mag me ook bellen mocht je meer over iets wilt weten.

Nogmaals – we hebben een top vakantie gehad – bedankt voor het organiseren!

Hartelijke groeten

Paula en Ron

We liggen compleet uitgeteld op de bank...waren na een lange reis om half 4 weer thuis. We hebben een prachtige vakantie gehad.

Nkonzi camp was zo persoonlijk en intiem! Echt een hele fijne plek. Wel veel, heel veel Tse Tse vliegen! Jo en Clive zijn supervriendelijk, we hebben goed gegeten en genoten van de gezelligheid en natuurlijk de game-drives. Three Rivers was weer heel anders. Prachtige kamers. We hebben daar niet erg veel wild gezien tijdens de drives, maar wel liepen de olifanten en giraffen langs onze kamer toen we op het terras bij zaten te komen. Tot slot River lodge. Dat was voor ons echt perfect en we zijn heel erg blij dat we daar hebben afgesloten. Heerlijke locatie, weinig Tse Tse vliegen en een uitstekende service. De gids die we hadden was echt heel erg goed en we hebben elke game drive wel iets bijzonders gezien, naast de ‘gebruikelijke’ olifanten en giraffen...Ze hebben ons enorm in de watten gelegd. We mochten maar liefst 2 x lunchen op het tree deck. En we waren de enigen die gisterochtend nog een game drive mochten doen met een aangepaste tijd, zodat we op tijd terug waren voor de transfer. Heel bijzonder en dat hebben we enorm gewaardeerd. We kunnen met recht zeggen dat we South Luangwa echt het allermooiste stukje Afrika vinden dat we ooit hebben gezien.

We danken jullie hartelijk voor de organisatie!

Andre en Marina

Rondreis Zambia

We zijn inderdaad weer thuis! En wat hebben we genoten, wat is Costa Rica een fantastisch land met prachtige natuur, zoveel verschillende dieren en vriendelijke mensen.

De hotels waren stuk voor stuk bijzonder en er zat een leuke variatie in de reis.

Alles is goed verlopen en was goed geregeld.

Hartelijk dank voor de invulling van het programma zo, was top! En we zullen jullie zeker aanraden.

Groeten

Karin en Raf

We zijn weer op honk inderdaad en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Na wat opstart problemen” geen transfer vanaf eerste locatie daardoor erg laat op het vliegveld “ en daarna “de incheck problematiek door het ontbreken van de juiste nummers op de tickets” was alles verder perfect geregeld , onze gidsen , Cezar ( Foz ) en Allesandra (Bonito en Pantanal)  waren toppertjes en hebben onze vakantie verrijkt. De Pousada’s

waren erg leuk ,mooie locaties , vriendelijke mensen. Het is een mooi land, mooie dingen gezien , gelachen en Brazilië in het kort beleefd. We gaan hier nog lang aan terug denken bedankt voor het organiseren van deze mooie herinneringen.