Rainbow Mountain Peru
Dag 1 vliegen naar Lima Zo, na een keer of 5 de koffer te hebben in- en uitgepakt heb ik nog steeds het gevoel dat ik iets  vergeten ben in te pakken, maar geen idee wat. Het zal wel goed...
Travessia Beach Lodge in Mozambique
Mozambique onder de loep We schrijven november als we weer eens in een ijzeren vogel kruipen om naar Zuid Afrika te vliegen. We gaan een week in ons eigen huis in Phalaborwa bivakkeren...
Safari in Selous in het zuiden van Tanzania
Het is alweer even geleden dat we in Oost Afrika waren.Voor een reis naar Zuid Soedan die we vanwege de lokale omstandigheden niet kunnen maken zetten we koers naar Tanzania. Allereerst...
Kamelentocht in Marokko
Dag 1: Je kunt op 1001 manieren naar Marokko vliegen. Het kan tegenwoordig zelfs met onze vrienden van EasyJet. Wij kiezen echter voor "good old" Royal Air Maroc. Het is een relaxte...
Copacabana, Brazilië
Het is een beetje feest bij ons thuis. Met blozende wangen staan we onze tas weer te pakken want we gaan weer terug naar Brazilië. Dit keer is het bijna familiebezoek want we gaan langs bij...
orang oetan borneo
Over dwergolifanten en orang-oetans Dag 1 vliegen naar Maleisië  Aangezien ik toch over moet stappen in Kuala Lumpur, en nog nooit in Kuala Lumpur geweest ben, besluit ik een...
Olifanten in Zuid Afrika
Eindelijk is het dan zo ver! Jut en Jul gaan weer eens genieten. We zijn al jaren bezig om deze tocht te gaan maken maar nu mogen we dan eindelijk. We landen in ons geliefde Phalaborwa en...
De rijke onderwaterwereld van Belize
Dag 1 - naar Playa del Carmen Het is weer zo ver! We mogen op pad… We hebben maanden geleden bij één van de vele KLM tickets toegeslagen en zo zitten we vanmorgen op stoel...
Familiereis Brazilië banner
Brazilië; om nooit genoeg van te krijgen We gaan op pad. De KLM heeft hele beschaafde tijden dus pas om 9 uur gaan we van huis weg om op het gemak naar Schiphol te reizen. Het blijft...

Bij gebrek aan Facebook even langs deze weg een review.

Voor de pandemie stond er een rondreis door Brazilië gepland. Dit werd een voucher, toen een rondreis door Namibië, Botswana, Zimbabwe en Mozambique, vervolgens weer een voucher en uiteindelijk een refund.
Alleen al om de wijze waarop dit hele proces werd aangepakt zou ik DagboekReizen meer dan aanbevelen.
Het is een organisatie gerund door integere oprechte en positieve mensen voor wie hun werk hun passie is en het kan niet anders dan dat dit doorsijpelt in de wijze waarop ze hun reizen organiseren en in hun keuze voor de lokale organisaties met wie zij werken.
Wij hebben als gezin het geluk gehad in ons jaar reizen, tweemaal een deel met DagboekReizen te kunnen doen.
Een maand Colombia en een week in een relatief onbekend maar adembenemend mooi gebied in Brazilië, de Jalapao.
Beide reizen waren afwisselend, uitstekend georganiseerd en met veel oog voor onze behoeften als gezin samengesteld.
Hans en Tonia hebben het talent accomodaties te vinden met een charme die wij erg waarderen en waar we ons direct thuis voelden.
De maand Colombia heeft ons een fantastisch inkijkje gegeven in dit prachtige land met eindeloos veel natuur waar we ons zoveel in hebben mogen vermaken. De plaatsen en steden die we bezochten waren met alle muurschilderingen een lust voor het oog en door de gidsen die we troffen en tours die we kregen altijd informatief en boeiend.
Het fijne aan onze reis door Colombia was ook de ruimte die er was gelaten om zelf een invulling te kiezen en te organiseren ter plaatse, wat ons een prettig gevoel van autonoom zijn gaf, iets wat soms onder gesneeuwd kan raken tijdens overvolle georganiseerde trips.
In de Jalapao in Brazilië waren we enkel met lokale toeristen en een fantastische gids in een bijzonder gebied met de fervedouros als absoluut hoogtepunt.
Wij zijn ervan overtuigd dat je met DagboekReizen kiest voor een organisatie die ook de minder bekende juweeltjes van een land aandoet en je een complete ervaring biedt die veel verder gaat dan de foto’s van een gemiddelde reisbrochure.
Dank Hans en Tonia voor 5 geweldige weken en het daarnaast ook volkomen belangeloos geven van tips en aanbevelingen gedurende onze reis van afgelopen jaar. We hebben er talloze opgevolgd en het heeft ons op schitterende plekken gebracht.
Mede dankzij jullie is ons jaar de wereld over een onvergetelijke ervaring geworden.

Nou dit is hem dan.
Ik word er bijna emotioneel van.
Maar dat ben ik snel:-) en over tweeenhalve week gaan we weer naar huis dus ik moet sowieso afscheid nemen van ons jaar en dat valt niet mee.
En vooral;
We zijn jullie gewoon enorm dankbaar.

Martijn en Didi en Tijmen en Imme

brazilie en colombia 2022

We hebben een hele fijne vakantie gehad!

De hele reis goed weer gehad behalve 2 dagen in Chobe alleen maar regen, maar toch nog op de laatste dag met de regenpak en poncho aan toch nog een leeuw gezien .

Kaapstad was erg leuk en alles ging prima met de auto. De route van Botswana waren we ook erg blij mee en de volgorde. Moremi Crossing was voor ons de eerste stop. door vele regenval afgelopen weken wat het gras er hoog in de delta. Hierdoor hebben we in deze dagen niet heel veel dieren gezien. Omdat het onze eerste stop was waren wij wel bij elke impala en hippo onder de indruk. De mensen die we tegenkwamen die Chobe eerst hadden gedaan en daarna naar de Delta waren minder enthousiast. Moremi Crossing was een prima lodge met erg lekker eten!

In Kwai zagen we meer dieren (eerste dag gelijk een leeuwin en een luipaard) en veel vogels en zebra's etc. Sango Safari Camp was echt super! Ze hadden blijkbaar net de accommodatie een opfrisbeurt gegeven en het zag er prima uit. Hier vonden we de gids en het personeel van de lodge ook het beste. Ook hier wel hoog gras en door regenval van de weken ervoor slechte wegen in de game reserve dus we zijn daar niet echt het moremi reserve in gegaan (daar zouden ook meer dieren te zien zijn volgens de gids). Laatste avond in Sango kregen we een verrassingsetentje opgezet buiten onze tent met champagne!

In Chobe de meeste olifanten giraffen, impala's (eigenlijk bijna alle dieren) gezien. Bakwena lodge was ook echt een goede lodge met hele fijne kamers en goede service.

De volgorde was dus goed- moremi crossing, een goede lodge en achteraf gezien minste dieren gezien, (soort intro safari, ook omdat we daar "pas" om 6u op moesten en dit werd daarna alleen maar vroeger), Sango in Kwai, een betere lodge en meer dieren gezien dan in moremi, Chobe- wat luxere kamers en meeste dieren gezien.

Naar Zimbabwe toe ging het prima, maar de transfer had niet doorgekregen dat we van lodge waren veranderd (ze hadden opdracht om ons naar Bayete te brengen), dus hebben we dat nog even afgestemd en ook dat ze ons van juiste lodge kwamen ophalen voor de vlucht naar Jo'burg.  Ilala lodge was ook precies wat we wilden en we hebben daar 1,5 dag lekker aan de pool gelegen en ff bijgekomen van de reis. (ook eindelijk uitgeslapen want in Chobe moesten we om 5u op elke ochtend!) Het restaurant bij Ilala was ook super. De Vic Falls waren ook zeer de moeite waard en even de brug over een een voetje op  Zambia grondgebied was ook erg leuk.

Al met al een super vakantie gehad en alles was goed geregeld. We hebben tijdens de reis van andere reizigers ook veel goede verhalen over Namibië en Kalahari woestijn gehoord, dus die hebben we op ons lijstje gezet voor over een paar jaar .

Groetjes en bedankt!

Dianne en Roeland

Rondreis Botswana

Graag willen we een reactie geven op onze rondreis door Brazilië.

Wat is het een mooi land! We kijken met veel plezier terug op onze reis. Het was voortreffelijk geregeld.

We werden op tijd opgehaald in Sao Bento do Sapucai. Een vriendelijk chauffeur bracht ons naar Paraty, waar we dezelfde dag nog een boot huurden voor de volgende dag.

Paraty is een prachtig stadje en we hadden een geweldige mooie boottocht de volgende dag.

Op 22 januari werden we netjes op tijd opgehaald voor de transfer naar Ilha Grande. Het vervoer was prima op elkaar afgestemd.

Ilha Grande is een mooi eiland en we hebben er heerlijk gewandeld. Ook de pousada was geheel naar onze zin.

Terug op het vaste land werden we opgewacht door een chauffeur, die ons naar Rio de Janeiro bracht. Hij bood ons aan, om via de Suikerberg te rijden. Dat was geweldig, namelijk de volgende dag was het weer een stuk minder.

We hebben de Suikerberg kunnen bezichtigen in de avonduren bij een mooie zonsondergang. Prachtig.

De volgende dag een mooie fietstocht gemaakt door Rio de Janeiro met een Nederlandse gids, die goed op de hoogte was. 's-Middags hebben we Corcovado gezien in de mist. We waren blij, dat we de Suikerberg de vorige dag hadden gezien.

De volgende morgen, zouden we om 05:45 uur opgehaald worden door een chauffeur van Future Transporte. Deze kwam te laat! Na een telefoontje, verscheen de chauffeur om 06:30 uur. Het is niet duidelijk wat de oorzaak was. We zijn er vanuit gegaan, dat de chauffeur zich had verslapen. Het vliegtuig hebben we gelukkig wel gehaald.

Foz do Iguaçu was warm en prachtig. Wat een mooie watervallen.

Vervolgens zijn we gevlogen naar Bonito. Wat een prachtige plek.

En wat is het mooi om te snorkelen in kraakhelder water. Een ervaring op zich.

Vandaar uit zijn we doorgereden naar Pantanal. De dagen in Pantanal waren erg afwisselend. We hebben aan alle programma's  deelgenomen. Alessandra, was een geweldige gids.

Op 2 februari  zijn we teruggevlogen naar Sao Paulo.

We kijken met veel plezier terug op deze reis. Voor ons heel bijzonder, omdat we zowel met eigen ogen hebben kunnen zien waar Jeroen en Silvia wonen, als hebben kunnen ervaren hoe vriendelijk de Brazilianen zijn.

We willen jullie dan ook hartelijk bedanken voor het organiseren van deze bijzondere reis.

Reis Brazilië

Ha Hans en Tonia,

Och we hebben echt weer een fantastische reis achter de rug! Wel echt de meest relaxte tot nu toe, aangezien we door de gids vanaf AirPort tot aan Zanzibar werden vervoerd. Je wordt er bijna lui van . Hoogtepunten voor ons waren de serengeti (ik heb 3 andere safari’s meegemaakt......maar dit! Dat uitgestrekte is ongelooflijk). Ook het mobiele tentenkamp.....Wow! (Heel vreemd, maar de ‘vaste’ lodge van acacia viel ons een beetje tegen). Gids Azaria was trouwens ook super! De Packed lunches midden in de natuur, je voelt je nederig en een gelukkig mens. En hij reed wat kilometers voor ons af! En zoveel gnoe’s en al die andere dieren, wat een belevenis. We hadden graag nog 1-2 dagen langer daar gebleven als ons budget dat had toegelaten haha. Lake natron (en de reis ernaartoe) hadden we ook niet willen missen! We hebben ook een mooie wandeling gemaakt daar. Al hadden we daar denken we met twee dagen ook wel voldoende gehad hoor. Maar goede keus om die er voor ons tussen de fietsen Hans. Trouwens, het fietsen in Manyara ‘tussen’ de antilopen en bananenvelden was ook leuk.

En we hebben heerlijk gerelaxed op het strand van Zanzibar, paradijselijk! Volgens ons hadden we het mooiste strand van omgeving Nungwi te pakken. En overal waar we kwamen, de bevolking is erg vriendelijk, ook al hebben ze zelf weinig om van te leven.

Het wandelen in de Ngorogoro is helaas niet meer gelukt. Ivm laagseizoen was er een vlucht geschrapt en moesten we eerder weg. Nu hadden we daar toch niet veel gezien, maar we hadden graag naast jeep nog ergens een wandeling gedaan. Helaas zijn er te weinig rangers om dit te organiseren hoorden we, maar wellicht iets voor de toekomst...

Nou kortom; we hebben het echt heerlijk gehad en gaan vanavond de foto’s uitzoeken. Dank jullie wel !!!!!

Heel veel plezier in Mexico!

Liefs Arjan en Marin

Rondreis Tanzania

Goede middag allemaal,

Bedankt voor jullie mailtje.
Wij hebben een prachtige reis achter de rug. Het was wat we ervan verwachte en zoveel meer??.

Onze persoonlijke hoogtepunten:
- 2-daagse hike Acatenango: Bleek toch zwaarder te zijn dan gedacht, ondanks onze goede voorbereidingen. Toch heel blij dat we dit gedaan hebben. Goede organisatie door Tropicana.
-ATM-cave: Waw, een echte must-do! Wij begrijpen dus waarom jullie dit standaard opnemen in jullie programma
-snorkelen met zeilboot in Caye Caulker: prachtige dag! Ook leuke Caraïbische vibes dankzij de bemanning, een aanrader!
-in Placencia hebben wij de Monkey river tour gedaan. Tip voor natuur- en dierenliefhebbers. Van apen, krokodillen, tarantula tot een heel assortiment aan vogels, mooie dag!
-Tikal: overnachting in het park zelf. De brulapen ‘s nachts gaan we niet missen maar wel onvergetelijke ervaring.

Wat de samenwerking met Solano tours betreft, ook dat verliep vlot, goed bereikbaar en snelle contactname.
Bv Ons programma is ter plaatste moeten aangepast worden, nl de Ferry naar Belize hebben we 1 dag eerder genomen aangezien de agent, van de boottocht tss Rio Dulce en Livingston, ons tijdens die tocht liet weten dat er op zaterdag (en zondag) geen Ferry was. Wij hebben Solano tours gecontacteerd en zij hebben onmiddellijk het nodige gedaan wat betreft ons verblijf (hotel) en vervoer.
(Persoonlijk kwam ons dat niet slecht uit aangezien wij een volledige dag in Livingston achteraf gezien niet nodig vonden)

Kortom, wij hebben 3 prachtige weken achter de rug mede dankzij de goede organisatie van jullie en Solana tours, waarvoor dank!

Binnenkort komen we terug bij jullie op antenne want we kijken al volop uit naar een volgende bestemming volgend jaar, nl Zuid-India.??

Fijne zondag nog en tot binnenkort.
Groetjes Ginny en Werner

Mexico, Guatemala en Belize 2023

Inderdaad zit onze reis doorheen een prachtig land erop.We hebben genoten van gevarieerde, mooie landschappen, wilde dieren op bijna handafstand, spectaculaire natuurverschijnselen ,vriendelijke mensen, ideaal klimaat,...

Wat we onderschat hebben zijn de staat van de wegen, vooral dan in het zuiden. Bladveren op grintwegen zijn niet het meest ideale.

De afstanden zijn ferm. Maar we hadden geluk: geen platte banden en gebroken ruiten. We zagen er veel onderwegL

Onze logies waren heel goed op één na : Igowati lodge in Damaraland. Dit was ondermaats en lawaaierig ( de buurt viert er aanhoudend feest), de hele nacht door. Aan het ontbijt was er zelfs geen jam meer te krijgen, en de koffie was om de haverklap op. Bij het inchecken waren ze ook erg onvriendelijk.Ik zou het niemand aanbevelen.

De NWR – resorts zijn o.k., soms erg goede kamers, soms wat minder, maar de ambience is er goed en de restaurants vallen mee. Enkel in de waterberg resort was het avondeten ondermaats. Daar zou ik de mensen aanbevelen om zelf te koken, maar gezien onze goede ervaringen in vorige lodges waren we daar niet op voorbereid. Volgende keer zouden we wat langer in Okaukuejo blijven en misschien naar het westen gaan ipv Halali en Namutoni. In Okaukeujo zagen we spectaculair veel wild, machtig !!

En ja... voor Waterberg heb je toch wel twee dagen nodig... een prachtige plek.

Genoten hebben we van Canon village: een prachtige lodge met lekkere keuken en vriendelijke bediening. Ik kreeg er zelfs een dubbel toetje omdat ze dachten dat ik familie was van de voetballer Kevin Debruyne. J De rode duivels zijn er erg bekend!!!

Le Mirage was ook een voltreffer: mooie locatie, erg lekkere keuken, vriendelijke mensen.

In Swakopmund waren we graag een dagje langer gebleven: zo’n leuk stadje, met veel mogelijkheden en activiteiten. Het Beach hotel was superefficient : een aanrader !

In Windhoek hadden we  superkamers in het Utopia boutique hotel, en we genoten er ’s avonds het afscheidsmaal in Joe’s Beerhouse. Een bijzondere plek ! Het Belgisch restaurant had blijkbaar zijn deuren gesloten.

Een opmerking: Er moet toch nog wat budget voorzien worden voor alle ingangen en activiteiten. Overal betaal je ingang en dat loopt toch aardig op.Ik weet nog dat ik nog informeerde naar bijkomende kosten en dat mij toen verteld werd dat dit enkel moest in Etosha.

Al bij al zijn we erg tevreden over de reis. Ik wil nog vermelden dat Marion ons bij aankomst erg goed bijstond.

Bedankt voor alles !

Karien en Koen

Rondreis Namibië

Hallo Hans!!

We wilden gisteravond al een mail sturen, maar dat kwam er allemaal niet van (erg vroeg naar bed gegaan haha) en nu helaas alweer aan het werk!

We wilden je nog bedanken! want we hebben echt een super goede vakantie gehad!
het was echt geweldig en indrukwekkend!!!

De hele reis is goed verlopen en de chauffeur was ook erg fijn!
hotels waren ook heerlijk

alleen de jungle is ons helaas tegen gevallen doordat het regende en we daar dus niks geen dieren zagen (op bloedzuigers na)
en door de regen (en geen stroom..) was het even wennen!
maar de rest van de reis heeft dat gelijk weer doen vergeten!

we zijn erg tevreden! en hopen dat we bij je terecht kunnen als we weer zo'n soort reis willen maken

bedankt voor alles!

Mariska de Leeuw

We hebben inderdaad erg genoten! Wat een fantastische reis hebben jullie voor ons samengesteld!! Heel afwisselend en prima geregeld.

Wellicht vinden jullie het leuk/zinvol om nog dingen te horen die we echt top vonden en waar we mogelijk nog een tip hebben?

Heel goed:

* hartelijk welkom in Colombia (met cadeautjes :-));

* het afwisselende programma;

* hele leuke hotels op goede locaties;

* goede gidsen die de tijd namen en goed Engels spraken, met name compliment voor Armando die we op de trip naar Villa de Leyva hadden;

* snelle reactie van Pure Colombia als iets niet goed dreigde te gaan;

* goed vervoer, mooie routes, aardige chauffeurs.

Tips:

* bij de binnenlandse vluchten bleek dat we maar 15 kg. bagage mee mochten nemen. We hadden elk ongeveer 18 kg bij ons (KLM = 23 kg) en hadden geen rekening gehouden met bagage-opslag en kleinere rugzakjes meenemen. Wellicht goed om dat bij de reisinformatie te vermelden? (Het is in dat kader echt handig om dan in Cartagena 1 hotel te hebben, zodat je bagage kunt opslaan als je naar Isla Grande gaat).

* Isla Grande was prachtig, maar in de maanden jan.-maart (zo vernamen wij) komt er rond 12.30 uur een enorme wind opzetten, waardoor je eigenlijk niet meer buiten kunt blijven zitten. daar hadden wij dus ook "last' van. Ook de boottocht terug moest eerder en met een omweg omdat de zee te ruw was. Goed om te weten? Het is toch jammer als je niet de hele dag van dat paradijsje kunt genieten.

* en tenslotte: het telefoonkaartje werkte bij ons niet. Handiger is wellicht dat Pure Colombia een whatsapp account heeft dat je kunt bereiken? Dan hoef je geen kosten te maken. Bij gids Armando werkte dat perfect. (Het hotel in Bogota had onze reservering na de excursie naar Villa de Leyva niet en een appje naar Armando loste het op: hij belde het hotel meteen. We hebben verder 1x, bij terugkomst uit Hato la Aurora, bijna een uur op het vliegveld gewacht op de taxi en toen maar een sms gestuurd naar Pure Colombia. Daar reageerden ze overigens meteen op. De chauffeur had vastgezeten in het verkeer. Maar whatsapp was gratis/handiger geweest :-). Verder ging alles heel goed op tijd).

Maar deze "tips" dus echt ter info voor jullie. Voor ons geen belangrijke punten en nogmaals heel veel dank voor deze fantastische reis!!

Menno en Roely

Goedemiddag Hans (en iedereen bij Dagboek reizen)

Vandaag zijn we thuisgekomen van onze reis naar Tanzania. Het is onze gewoonte om na de reis altijd even te laten weten hoe het is geweest. De pluspunten, maar ook de verbeterpunten. Niet om te zeuren of te klagen, maar zodat jullie dit eventueel kunnen gebruiken voor toekomstige reizen.

Allereerst wil ik zeggen dat we het best spannend vonden om deze reis via jullie te boeken. We kenden jullie natuurlijk nog niet. We hebben al vele reizen gemaakt, altijd via onze vaste reisadviseuse bij D-reizen. Zij wist precies wat we leuk vonden en dat was dus altijd erg vertrouwd. Nadat zij failliet gingen, was het voor ons een beetje zoeken.
Dit was natuurlijk best een dure reis en dat maakte het voor ons wel spannend om te boeken bij een voor ons nog onbekende organisatie. Zeker omdat het in het regenseizoen was. We hebben behoorlijk getwijfeld, maar zijn zo blij dat we de gok genomen hebben! Zoals ik eerder al aangaf hebben we al vele mooie reizen mogen maken, maar al na enkele dagen wisten we zeker dat deze reis alles ging overtreffen!
Het was echt een droomreis! Alles was tot in de puntjes geregeld. En voor wat betreft het regenseizoen: jullie gaven aan dat we hier niet bang voor hoefden te zijn en daar was geen woord van gelogen. Sterker nog: we hebben er vooral heel veel voordeel van gehad.
We hebben in 7 dagen safari misschien in totaal een kwartier regen gehad (overdag)
Daarentegen was het overal wel super rustig. We kwamen soms 2 tot 3 uur lang geen enkele andere auto tegen. We werden direct geüpgraded naar een luxere accommodatie in de Serengeti: Seronera Luxery Camp. In Tarangire Luxery camp waren we zelfs de enige gasten en kregen we de Honeymoonsuite aangeboden!
We hebben zelfs heel veel meegemaakt van de great migration, wat we nooit hadden verwacht van tevoren.
Alle accommodaties waren heel erg goed, het eten was heerlijk en we hadden de beste gids die we ons konden wensen! We hebben iedere dag gamedrives gemaakt van 7:30 tot 18:30 en het verveelde geen moment.
We hebben echt geen enkel negatief punt over het safari gedeelte. Wel nog een kleine tip: er wordt verwacht dat je de gids een flinke fooi geeft. Zo'n 20 tot 40 dollar per persoon per dag. (Wat ie ook dubbel dwars waard is!!) Dat kan oplopen tot een behoorlijk bedrag en dat is misschien wel handig om van tevoren aan te geven.

Na de safari gingen we naar Zanzibar om nog een paar dagen bij te komen. De dag na aankomst hadden we een privétour door Stonetown, waar we eerlijk gezegd niet zoveel zin in hadden. Maar we hadden een goede gids en we vonden het toch erg leuk!
De accommodatie in Nungwi was prima, maar vanaf donderdag werd het restaurant overdag gesloten in verband met de Ramadan. Je kon er dus niet lunchen, maar je kon ook niets te drinken bestellen. Voor ons niet zo'n probleem, omdat we donderdag een snorkeltour hadden, vrijdags naar huis gingen en sowieso de voorkeur gaven aan een ander restaurant. Maar misschien wel handig om te weten voor toekomstige reizigers.
Ook was het niet mogelijk om met creditcard te betalen. Er zit een pinautomaat vlakbij het hotel, alleen deed deze het niet altijd en kan je maar kleine bedragen pinnen en betaal je zo'n 6 euro per transactie.
Het uitzicht vanaf het hotel was wel prachtig en we hebben hier nog heerlijk een paar dagen kunnen bijkomen van onze fantastische reis.

Wij zullen een volgende keer zeker weer via jullie boeken. Jammer dat jullie niet alles aanbieden wat nog op ons verlanglijstje staat!
Tijdens de vakantie heb ik met enige regelmaat foto's op social media geplaatst en ik kreeg meteen al de vraag via welke reisorganisatie we hadden geboekt. Hopelijk hebben jullie er binnenkort dus weer wat nieuwe klanten bij!
We willen jullie heel erg bedanken voor alles. Het contact voorafgaand aan de reis heb ik als heel prettig ervaren en de reis was zelf was echt perfect geregeld!